Non sei un utente riconosciuto. Puoi fare login oppure registrarti.

E LA MAGGICA INTER ?

Argomento iniziato il 3 marzo 2008, 14:04
Messaggi mostrati dal 1 al 14 di 14

Pagine: 1 Rispondi

Nò vojo propio romperghe le bale ai amici (?) interisti, anca perchè a noi bianconeri nò xè che ne vanza dopo aver perso cola Viola, ma insoma no xè che ghe paseremo soto silenzio el trionfo de Liverpool (gò scrito Liverpool e nò Liver Cul ) e quel del San Paolo ( contento l’ omo nero ? ). E vedèr finalmente simpatia Mancini con un poco de fogo soto el cul ? Ma la roba più ineresante credo che srìa veder come che i gà  preparà  fisicamente sti atletoni del Inter. Quanti xè fora : 20 de lori, uno più, uno meno. Solo sfiga ? Comunque nò go propio dolòr de cuor dopo ste partide, per l’ Inter. Gò dolor de cuor solo per la Juve, che, ostiamare, proprio coi furlani e cola Viola i doveva perder…… ben bon và  ben !

son d’accordo con la rodolfa… 1 domenica davvero triste, quella che ha visto trionfare i viola.. con gol di Gobbi tra l’altro…. nomen omen…

chiedo solo ai moderatori di spostare il thread nell’altro apposito forum, ovvero bar sport… grazie!

Sempre preciso e attento il buon vecchio Trisco ( e anche un pò scassacazzo, a dire la verità ).
Però concordo con la sua osservazione : nel tentativo di rompere i cabasisi agli interisti ( colta citazione da Camilleri) in velocità  ho trasfuso la mia breve nota nel Forum generalista.
Forse però si potrebbe creare un’ ulteriore specializzazione dedicata, per esempio, al centenario della gloriosa ( e simpatica… ) squadra nerazzurra……

esser pignolo e scassamaroni è un po’ un mio pregio e limite… me ne scuso con rudi ed i fedeli lettori di questo forum…

mi unisco ai festeggiamenti per il centenario della beneamata Ambrosiana, dolce come l’ambrosia ed i miele ambrosoli, e come una falcata a metà  campo di ambrosini… w la sezione del forum nella sezione sforata ed inadeguata..! :-)

Caro Trisco, me par a mi che i “fedeli letori” del sito xè : ti che te legi le monade che scrivo mi e te me rispondi e mi che legio le tue e te rispondo. I altri gà  trope robe importanti de far ( playstation, tombolarse al Mandrachio, tirar un dò righe, pesternà r la morosa…) e nò riva, povero muli. Che fadiga……………..

beh e no bastemo noi 2??? se ga tirà  avanti x anni la baracca in pochi….
in due se pol anke far la rivoluzion, no problem….

purtroppo non go la playstation, nemmeno la morosa, righe no tiro e al mandra rivo star in pie senza tombolarme… quindi me resta i sani divertimenti de una volta…. :-)

Ma el Mandracchio non i lo ga chiuso??????? Adesso al posto suo ga verto una rosticceria. Intanto ringrazio San Gennaro?????? no no San Giulio Cesare e Santo Panterone Marcelo Zalayeta (anche se ga sbajà  un rigor sacrosanto)

grande isty…
un altro fedelissimo del forum… anzi, un principe del forum, diria….!!

No, no el mandra xe sempre verto, el guanta e mai difetta… la rosticceria forsi xe in Viale, ma non al posto del macaki, anche perchè i macachi arosti no devi esser ssai boni…

In quanto al panteron, beh ve lo ga dà  la Juve, qualche favor ne lo devi pur far…. el ga sbajà  un penalty ok, però che partida lui e el pocho… Marcelo Vesuvio Zalayeta!!

iera il macchiarella quel che ga cambiado verrrro

E LA MAGGICA INTER SE NE VA!!!
ALLORA!?
COSA VI INVENTATE QUEST’ANNO?
SARA’ ANCORA DI CARTONE???

quest’anno compensato, ogni anno un materiale diverso e reciclabile sempre nel rispetto dell’ambiente.

complimenti per le telefonate (ovviam nn intercettate, queste…) con mafiosi e criminali…

è sempre + la squadra degli onesti… anzi, dei Tiri ..mancini!!!

E LA MAGICA INER?

àˆ CAMPIONE D’ITALIA!!!!

Grazie mille gufi, la soddisfazione è ancora maggiore!

chi è la magica iner???
forse ines…??

Pagine: 1 Rispondi